TIMISOARA: CITY TOUR + OUTFIT POST

5:28 am



Zdravo društvo! U postu koji je pred vama ću morati da vas uskratim za klasičnu dužinu teksta zbog ostalih obaveza, a s obzirom da je post iz Temišvara već nekoliko nedelja na čekanju, dala sam sebi rok da danas mora biti objavljen. Sigurna sam da se i vi dosta bolje osećate kada konačno završite obaveze koje vam poduže stoje na listi.




Bilo je lepo tog vikenda ponovo posetiti Temišvar i uporediti njegovu atmosferu u odnosu na proleće. Moram priznati da je grad "zvučao" dosta tiše i glavni trgovi su bili prilično prazni ako poredim sa prvom posetom. Pastelne zgrade od kojih neke možete videti na fotografijama je ono što me oduševljava, i ovog puta sam se takođe potrudila da ih uhvatim iz što boljeg ugla. Naravno nije izostala ni moja omiljena "Gaudijeva zgrada" koju tako nazivaju zbog dizajna sličnom poznatom umetniku. Sigurna sam da ćete je pepoznati, žuta grada neobičnog oblika sa saksijama cveća. :)

Potrudila sam se da vam pored centralnog dela grada prikažem i svoj "putni" outfit, koji je naravno slojevit kako praktičnost putovanja zahteva. Šešir je bio odličan asistent da prikrije moju lenjost za nanošenjem pudera u 6 ujutru. Još jedn Zarina srebrna torba za ovu sezonu ali postajem opsednuta malim i još srebrnim torbama tako da nije bilo mesta za neodlučnost ovog puta. :)


U narednim danima vas čeka još nekoliko zanimljivih postova, tako da radujem se češćem ažuriranju svog bloga. :))

K <3























OUTFIT

Jacket: Zara
Sweater: Zara
T-shirt: Koka MNE
Belt: Pull & Bear
Jeans: Springfield
Boots: Labrador
Bag: Zara
Hat: Shana
Scarf: Shana

Photography by Iva Ilijic and myself

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE