NY INSPIRATION

7:55 am



This part of the year has always been chaotic. Most people, such as myself, don't know where to go and what to wear until the very last minute. While I was thinking of a place to go to I came up with two outfit ideas. I thought you might find them helpful depending on a place you'll be going to.

Novogodišnja panika nas sve drži i čini mi se da bez obzira gde slavili doček, taj 31. decembar je ključan datum za završavanje svih mogućih obaveza po gradu. :) Ja do skoro poslednjeg časa nisam znala gde ću slaviti Novu godinu pa sam tako razmišljajući o outfitu odlučila da vam predstavim dve opcije sklopljene u poslednji čas. Naravno u pitanju su ranije kupljene stvari. U slučaju da ne planirate Novu godinu da slavite u dugačkoj haljini, sa mnogo šljokica i prefinjenih matrijala, možda vam moja dva predloga pomognu u krajnjem odabiru. Baš tome služi poslednji čas. :)


First outfit is a casual party material. So, if you are going to a pub, cafe or a friend's place, this may be perfect for you. And the second one is a bit more elegant but not too much I'd say. You can't go wrong with a circle dress and a pair of oxford shoes.

Koliko znam iz godine u godinu, veliki broj mojih prijatelja i poznanika proslavlja 31. decembar u opuštenijoj varijanti kao što je kućna proslava sa prijateljima, pab, kafić ili nešto treće. Takve varijante ne podrazumevaju strogu eleganciju. Usput, oba outfita možete detaljnije pogledati u videu na mojoj fb stranici.


As you may have noticed, I went for silver details in both outfits because, when it comes to elegance, I always go for silver instead of gold. So, it's not too late to go through your wardrobe and grab some forgotten items as I did! This is my last post for this year, but even so, I have a bunch of new ideas for 2017. I hope you found this helpful outfite wise but don't forget to set some goals while you're working on final touch-ups just before midnight.

U slučaju da imate u planu i nešto pak za nijansu formalnije, druga bordo haljina je odgovarajuća. Priznajem, morala sam je začiniti kožnom jaknom, od toga je bilo teško odstupiti. :) Držala sam se srebrnih detalja u obe kombinacije (majica, cipele), jer po mom mišljenju sa srebnom bojom nema greške i uvek ću se pre odlučiti za nju nego za zlatnu.


And of course, special thanks to the lovely Falkenstainer hotel team for hosting us in their wonderful interior.

Katarina <3

Moram iskazati veliku zahvalnost timu hotela Falkenstainer jer mi je njihov divan tim maksimalno izašao u susret i ustupio svoje savršeno dizajnirane prostorije. Ne postoji ništa lepše nego sarađivati sa prijatnim ljudima, punim pozitivne energije. Onda dobar rezultat ne može da izostane i srećna sam što mi moj blog omogućava sve više takvih poznanstava.


Ostalo je još samo da vam poželim lep doček, kakva god bila vaša solucija za proslavu. Nadam se da ćemo se u 2017. godini čitati makar istim tempom kao i do sada a ja ću se svakako potruditi da ostvarim sve one planirane ideje vezane za blog, koje su strpljivo čekale. :)

Voli vas sve Katarina <3












FIRST OUTFIT           SECOND OUTFIT:

T-shirt: Zara                 Dress: Wish atelje
Skirt: Bershka              Shoes: Zara
Boots: Parfois              Jacket: Zara
Jacket:Zara                  Necklace: Sportina
Bracelets: Six

Make up: Marija Savićević
Hair: Jovan Skakić

Photography: Katarina Ilišković
Camera used: Canon 6D

In collaboration with Hotel Falkenstainer

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE