BIRTHDAY GIRL

4:41 pm



Došao je i taj dan! :) Pošteno se načekam tokom cele godine da proslavim svoj rođendan pa makar on bio i po hladnoći, što je bio slučaj i za vreme ovog fotkanja. Nadam se da vam moj izraz lica ne govori koliko mi je zapravo bilo hladno. :D


Znala sam u startu da želim da moj rođendanski outfit za post na blogu izgleda ovako, samo je trebalo da krenem u potragu za odgovarajućim modelom. Majice ispod haljina na bretele su mi istinski presimpatične i super se kombinuju po zimi. Zaista je ovaj trend doneo pravo osveženje standardnim zimskim odevnim kombinacijama.


Srebrna boja nije pitanje trenda u mom slučaju. Kombinujem je celog života i ne bih mogla da zamislim da ne koristim u svom oblačenju srebrne detalje. Čak i od nakita uvek preferiram srebro, zlato jaaako retko ako govorimo o ta dva ponuđena izbora. Crne čizme? Sve više ljudi mi postavlja pitanje: "Da li nosiš još nešto sem crnih čizama?" 


Teško je reći: "da nosim", jer skoro pa ću slagati. :D Ali taj momenat kada u glavim sparim crne čizme sa skoro svakom odevnom kombinacijom je presudan da me ništa više ne može odvratiti u nameri. Model crnih čizama tako nadograđuje svaku odevnu kombinaciju. Retko kada mi se dogodilo da mi se uz nešto nisu slagale.


Da li ste i vi uvrstile trend majice ispod haljine u trenutno godišnje doba? :)

Katarina <3









OUTFIT:

Dress: Bershka
T-shirt: Bershka
Boots: Sportina

Photography: Katarina Iliskovic
Camera used: Canon 6D

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE