THE TULLE SKIRT

5:51 am



Ovo je drugi outfit inspirisan mojim rođendanom. Kao i u prethodnom, jednostavno na ideju sam došla u toku planiranja svog rođendana. Bila sam neodlučna, pa sam shodno tome odlučila da vam oba predstavim na blogu. Po mom mišljenju, i jedan i drugi imaju veselu „rođendansku draž“ i nastala su usled euforije što ću napuniti 24 godine. :)


Ali, dotaknimo se odmah glavnog aktera o kojem sam se trudila da malo istražujem prethodnih dana. „Tulle skirt“ ili „Tutu suknja“ kako se najprihvatljivije može prevesti na srpskom jeziku. Mislim da je til ove jeseni i zime zavladao modnim pistama, izlozima a polako i beogradskim ulicama. Naglašavam „polako“ jer čini mi se da se ovaj trend sporije prilagodio svakodnevnom nošenju. Glavna kočnica je što u prvi mah kroj suknje odaje utisak stroge elegancije. Dakle, suknja se može nositi samo u posebnim prilikama ili ako ste balerina, ili pak mlada što je najpoznatije izdanje. :D – Ovo je potpuna zabluda i otkako sam je kupila, na pamet su mi pale najrazličitije ideje kako se ona može nositi a da se ne iščekuje nošenje iste na bal ili neki drugi svečani događaj. :)




Ali čekaj, žašto „Tulle Skirt“? Naziv mi nikako nije odavao jasan simbol pa sam probala da saznam tačno poreklo i značenje. Suknja je nastala u gradu Tul (Tulle) u Francuskoj, rane 1700. godine! Radnici u fabrici su počeli da tkaju svilu tehnikom tkanja koja se naziva saće (zbog podsećanja na pčelinje saće), zvuči suludo. A 1807. godine je otkrivena šiveća mašina koja je mogla da „prekopira“ ručni rad tkanja „Tulle“ suknje. Verovali ili ne, mlade nisu oduvek nosile ovakav model suknje kao venčanicu, sve dok je Kraljica Viktorija nije načinila popularnom noseći je 1840. godine.




Ako bolje razmislite, postoji mnoštvo načina kako možete kombinovati ovu suknju! Pinterest može biti sjajna inspiracija da se odvažite i uvrstite je u svoj garderober. Kožna jakna, „oversize“ džemper, mantil, sako, pa čak i i Parka jakna, verujte mi na reč! Kao što vidite i bomber jakna ulazi u izbor i naravno ni visoke potpetice nisu jedina opcija. Sve su to načini kako „Tulle suknja“ može postati deo street style kombinacije. Pored suknje, mislim da je til odličan saveznik i kada su majice u pitanju a u sledećem postu čemo se dotaći i teme kako se može nositi u svojstvu providne haljine preko jednog sloja garderobe, mada o tome ćemo drugom prilikom, kako što rekoh. J Hm, šta mislite o tilu kada je pomešan sa čipkom?

Katarina <3









OUTFIT:

T-shirt: Bershka
Bomber jacket: Bershka
Tulle skirt: Zara
Boots: Parfois
Bag: Zara
Choker: Accessorize

Photography: Katarina Iliskovic
Camera used: Canon 6D





You Might Also Like

2 comments

  1. mnogo mi se dopada ovaj look kao i tvoja frizura!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/12/top-5-parka.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, bio je to
      mali eksperiment u oba slučaja 😌

      Delete

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE