PLEATED SKIRT

1:32 pm




Plisirana suknja je nešto što je čini mi se uvek prisutno u modnoj industriji, jer rekla bih da se ona stalno iznova vraća u vrhove modnih trendova. Zapravo, nikada nećete pogrešiti ako je plisirana suknja deo vaše odevne kombinacije. Model ovakve suknje je dovoljno specifičan da ne može ostati neprimetan, u kojoj god da je boji ili dezenu. Po mom mišljenju, najatraktivniji model koji najviše pažnje uzima je baš ovakva kakvu nosim na fotografijama.


Dužina ispod kolena je meni prva asocijacija upravo za plisiranu suknju. Ono što mi se kod nje najviše dopada jeste ta umerena elegancija. Kao što vidite na fotografijama, ja je nosim uz crne čizme, ali svakako nećete pogrešiti ukoliko pokušate i da je uklopite uz visoke potpetice na primer ili patike, kako sam viđala da pojedine devojke nose. Štikle su bile moja prvobitna namera uz ovaj autfit, međutim shvatila sam da to nisam ja, da se ne osećam dovoljno "svojom" u takvom autfitu, i čim sam obula crne čizme odmah je kombinacija dobila pravi sjaj! Mnogo sam se prijatnije osećala i slobodnije pa sam i dobila više ideja za poziranje na fotografijama.


Svilena bluza je vintidž i prisvojila sam se je od tetke. Zaljubila sam se kako se uklapa uz suknju jer do sada nisam našla najbolji način uz šta bih mogla da je nosim. Kožna jakna je u mojim kombinacijama u većini prisutna i ova brenda Orsay je zaista idealne dužine da nikako ne možete pogrešiti sa njom. Makar je tako u mom slučaju i toplo vam preporučujem i savetujem da nabavite ovakav model u svom garderoberu. Kožna jakna uvek doprinosi autfitu, a zamislite tek kada je kratka i na tri četvrt rukave koliko više prostora ostavlja haljini ili suknji koju nosite.


Celu kombinaciju sam odlučila da kompletiram sa nekoliko ogrlica koje ja obožavam i zaista uvek mnogo doprinesu mojoj garderobi. Plisirane suknje retko nosim,  što sam sigurna da će se promeniti nakon fotografisanja ovog autfita. Pritom leto je već počelo i mislim da su sjajne za predstojeću sezonu.


Ako ste očekivali da sa sobom nosim neku damsku "girly" torbicu, možete videti da ste se prevarili.  Parfois ranac sa nitnama je bez razmišljanja moj trenutno omiljeni model torbe koju posedujem. Ne moram vam ponavljati koliki sam zaljubljenik u nitne i ovaj model se savršeno uklopio da ostane dovoljno upečatljiv i da ne ispadne iz stila koji sam želela da iznesem.






Outfit details:

Jacket: Orsay
Blouse: Vintage
Skirt: Zara
Boots: Parfois
Backpack: Parfois
Sunglasses: @ogrlicesrbija

Photography: Sunčica Zurković (@suncica_z)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE