BLACK PVC DRESS

2:48 pm


Od malena sam volela lakovane materijale na garderobi. Bez preterivanja, mislim da sam ih nosila i pre polaska u osnovnu školu. Shodno tome sam se i obradovala povratku u modne trendove kroz pvc materijal, što je zapravo isto što i lakovani. Danas vam pokazujem multi-funkcionalnu pvc haljinu koja ima duboki dekolte i pojas po sredini za odgovarajuće podešavanje. Ovo je zimska haljina ali ja sam je nosila i tokom proleća uz majicu ispod nje. Ovo je jedan od trikova koje je donela "sleep" haljina a svesni ste da se ovakav model može uklapati uz razičite modele majica i bluza. Ja sam se sa u ovom postu opredelila za nešto više sportsku, svakodnevnu varijantu majice.



Današnji autfit je nešto više "školski" posto sam odabrala uz njega bledo roze ranac. Crne čizme takođe doprinose tom školskom izgledu, ali ipak sam stavila nešto više nakita da razbijem crnilo.  U ovom slučaju to su narukvice u vidu bisera i nekoliko uskih ogrlica.


Mislim da je autfit odgovarajući za preko dana, ali s obzirom da je dominantna crna boja, u određenim okolnostima ga možete nositi i predveče za nešto svečanije događaje, naročito zbog lakovanog materijala koji odaje dodatni utisak elegancije. Uvek imajte u vidu da ispod haljine možete nositi malo elegantniju bluzu ili čak ništa ukoliko želite duboki dekolte, što je svakako strogo večernja varijanta po mom mišljenju. Na vama je u kom pravcu biste izneli ovakvku haljinu. Prema mom stilu, ovo je varijanta koju ja najviše nosim.




Outfit details:

Dress: Bershka
T-shirt: Pull & Bear
Black boots: Pull & Bear
Backpack: Bershka
Sunglasses: @ogrlicesrbija


Photography: Sunčica Zurković (@suncica_z)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE