VELVET DRESS

6:17 am


Za mene je ovo jako važan post na blogu jer sam izuzetno zadovoljna autfitom koji vam danas pokazujem i naravno on vam se mnogo dopao na Instagramu. Plišana Springfield haljina je kupljena pre par godina, ali njena funkcionalnost ne prestaje! Kao što vidite rađena je po modelu popularnih "sleep" haljina koje su te sezone bile nošene izuzetno. Ja i dalje lično vrlo rado pratkikujem da nosim majicu ispod haljine, čiji modeli to i dozvoljavaju.
Sigurna sam da ste primetili, ovde je reč o jednom rekla bih kompletnom autfitu koji sadrži i mnogo detalja. S obzirom da ovaj model haljine nije strukiran, već je prilično ravan i ne prati liniju tela, odlučila sam da joj malo promenim oblik uz moj trenutno omiljeni kaiš iz Berške, zahvaljujući kojem se više ističe struk i haljina bolje stoji.


U prethodnom postu sam vam pominjala kratku Orsay kožnu jaknu, i evo još jednog dokaza koliko je ona zahvalna za kombinovanje i uklapanje uz najrazličitije odevne kombinacije. Kao što možete primetiti na vratu imam nekoliko ogrlica - čokera i jednu tanju narukvicu na ruci i mislim da dovoljno upotpunjuju.  Pardon, i na drugoj ruci imam narukvice ali one su više u bajkerskom stilu koji ovde doprinosi. Naočare su retro i doslovno ih obožavam.


Čizme su rađene po čuvenom modelu brenda Balenciaga i ja njih ne skidam celo proleće. Previše sam zaljubljena u njih i hvala Pull & Bear-u na ovoj odličnoj imitaciji koja mi je i tek kako poslužila i sigurno će još dugo. Ukoliko me duže pratite, sigurna sam da ste i vi uvereni da je ova kombinacija u potpunosti moj stil! :)







Outfit details:


Leather jacket: Orsay
Dress: Springfield
T-shirt: Pull & Bear
Belt: Bershka
Black boots: Pull & Bear
Bag: Parfois
Sunglasses: @ogrlicesrbija

Photography: Sunčica Zurković (@suncica_z)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE