NAJBOLJA KREMA PROTIV CRVENILA NA LICU - DR.JART CICAPAIR

2:47 pm




Dr.Jart Cicapair (Tiger Grass Color Correcting Treatment) je krema koja ima moć kontrolisanja crvenila na licu i koristim je svaki dan od početka decembra. Jako se radujem današnjem postu i konačno je došao trenutak da vam sa sigurnošću prenesem svoje najiskrenije utiske o ovom proizvodu! Pa, da počnemo.
Možda će vam ovaj post izgledati suviše pristrasan prema samom brendu, ali odmah da kažem da vam govorim o najboljem proizvodu koji sam koristila do sada, kada je nega lica u pitanju i dozvoliću sebi da budem i tek kako subjektivna, jer dužna sam da vam na ovaj način prenesem svoje najiskrenije impresije i iskustvo. Recenziju pomenutog proizvoda sam dugo meseci odlagala, baš iz razloga što nisam bila sigurna koji je najbolji način da prenesem svoje najiskrenije utiske a da ne zvučim "patetično" ili kao neko ko možda preuveličava učinak proizvoda. Pitala sam se kako da vam bilo kojom onlajn formom dovoljno upečatljivo opišem od kolike je pomoći Dr.Jart Cicapair krema pri mojoj svakodnevnoj rutini nege lica i koliko je samo neizbežna. Da, postala sam najverniji fan ovog brenda koji sam sasvim slučajno otkrila i odlučila da isprobam i nisam se ni najmanje pokajala. Zapravo jedva čekam da isprobam sve ostale njihove proizvode koji su namenjeni mom tipu kože, a spisak je već sada podugačak.




Dr.Jart Cicapair krema je namenjena regulisanju crvenila tokom spoljašnjih faktora kojima izlažemo lice u toku dana. Samim tim preporučuje se da se nanosi samo ujutru, a za noćnu negu možete izabrati nešto što više hidrira na primer, i ima drugačija svojstva mada sam ja primetila da mi lice izuzetno lepo izgleda i ukoliko je nanosim pred spavanje. Moram napomenuti da kada ustanem nemam ni jednu crvenu fleku na licu, a dešava se da mi lice bude crveno i nakon što se probudim. Krema je krajnje guste i suvlje teksture. Boja je blago zelena i dok je nanosite na kožu lagano se utapa u bež nijansu vaše boje kože. Iskrena da budem, pri prvom dodiru dok je nanesete, naročito posle blagog masiranja kreme po licu, nećete odmah videti nikakvu razliku i lično ja svakako budem crvena jer mi je lice osetljivo i na najmanji dodir, a ova krema je suvlje formule pa je potrebno da je jače utrljate u kožu kako bi se lepo nanela i delovala na licu, (nije u pitanju lagana hidratantna krema koju ne morate mnogo da utrljavate). Ona najveća deltovornost kreme vidi se nakon pola sata, ili sat vremena na primer kada ona lepo upije na koži lica, pa zatim tako pripremljeno lice izložite spoljnim faktorima, nakon što napustite vašu kuću-stan. Iskrena da budem, lično sam mrzela da sebe pogledam u ogledalo kada sam van kuće, naročito na primer u tržnom centru gde je toplo i nalazi se mnogo ljudi, jer sve su to okolnosti koji su narušavali izgled moje kože i isticali crvenilo najviše na obrazima i činili da se moja koža masti još više i naglašavali proširene pore. S obzirom da ne volim da se šminkam svakodnevno, otkako koristim ovu kremu više nemam ni potrebe za tim! 



Za mene ona čini isto što i puder za svaki dan ili BB krema, a uz to naglašava zdrav izgled kože. Dovoljno mi je da moje lice izgleda pristojno tokom dana, s obzirom na sve karakteristike mog tipa kože, a ovaj proizvod mi upravo to i pruža! Kompletnu zaštitu kako bih sprečila isticanje u prvi plan "nedostataka" koje moja koža nosi sa sobom. Pored kolor korekcije, ova krema u mom slučaju ima i "smooth" efekat i ujedno zaglađuje pore, tako da su one mane vidljive. Krema se preporučuje da se koristi i kao prajmer, baš zbog svog "smooth" efekta koji pruža. Ja imam izuzetno masnu kožu pa shodno tome, ova krema sprečava mašćenje u meri u kojoj je bilo ranije, ali nemojte me pogrešno shvatiti jer masna koža nikada ne može biti potpuno "suva" tako da ne očekujte ni čuda od ovog proizvoda. Moji utisci se svode na to da mi ova krema pruža normalno funkcionisanje u toku dana i sprečava probleme koji inače nastaju na koži lica kada sam van kuće ili čak i u zatvorenom prostoru pa mi se koža lica mnogo zacrveni od toplote na primer.



Ono što mi je važno da naglasim, jeste da sam vremenom uočila da je bitno naneti neku laganu hidratantnu podlogu pre ove kreme. Kao što već napomenuh, tekstura je suva i ako nemate ispod nikakvu podlogu-serum ili laganu kremu u tankom sloju koja pruža vašoj koži hidrataciju, onda ova krema zna da stvorli blago perutanje makar u mom slučaju kod nosa i obraza. Moja koža koliko god da je masna, ima situacija kada zna da bude dehidrirana i velika je zabluda da masnoj koži ne treba hidratacija, naročito zbog svih metoda koje se koriste kako bi se ona održala čistom. Važno je obratiti pažnju da joj se ne uskrati potrebna vlažnost. Naročito što se često poseže i za pogrešnim proizvodima koji mogu biti prilično agresivni i naneti više štete nego koristi.  Još jedna stavka, koja ovu kremu čini idelanom je njen SPF 30 zaštitni faktor od sunca, tako da možete biti mirni i sa te strane. Od sunca se treba štiti tokom cele godine, ne samo u vrelim letnjim danima, pa shodno tome zašto da sebi ne priuštite kremu koja ima zaštitu tokom sva četiri godišnja doba. Takođe, važno je napomenuti da ova krema uspešno šiti moje lice od crvenila tokom celog dana kada sam van kuće, njena delotvornost je gotovo ista od trenutka kada je nanesete pa sve do uveče dok ne očistite lice i pripremite ga za spavanje. Budite svesni da pored svega ovoga što sam navela, vaša koža će dodatno blistati ukoliko redovno posećujete kozmetičara. Na primer koliko kod ova krema meni da znači, jedini spas i osnovni za moju kožu je higijenski tretman, kada je koža dovoljno hidrirana i može da diše jer je očišćena od svih upaljenih bubuljica i mitesera. Kada nakon tretmana nanesem ovu kremu, budem u najmanju ruku presrećna jer konačno uspem da postginem pravi rezultat.

Ovaj proizvod kao i sve ostale brenda Dr.Jart možete pronaći u Sephora radnjama.

Nadam se da će post doći do svih onih koji imaju slične probleme kože kao što je moja i kojima ovaj proizvod može biti od pomoći. Ukoliko imate drugaricu kojoj ovakav proizvod može značiti, zamolila bih vas da joj prosledite post. Takođe, na malo drugačiji način pričaću o ovom proizvodi na svom Jutjub kanalu kako bih pokrila različite ciljne grupe, kojima možda više odgovara video sadržaj, a i taman ću se osvrnuti na neke dodatne trikove u rutini moje kože i na pojedine dodatke u njenoj nezi koje sam otkrila takođe kod brenda Dr.Jart.




Nešto o istoriji nastanka brenda: Dr.Jart je korejiski brend koji je pokrenut onlajn 2005. godine od strane dermatologa  Dr. Sung Jae Jung i arhitekte Chin Wook Lee. Bili su jedni od prvih koji su razvili i izbacili na tržište Sjedinjenih Američkih država BB kremu. Filozofija ovog brenda je da nauka leži u našem DNK. Posvećenost snažnim istraživanjima i modernim inovacijama je razlog zašto oni uspevaju da formulišu negu kože koja radi za različite potrebe. Sa najnaprednijom tehnologijom za negu kože u Koreji, Dr.Jart koristi bezbedne sastojke da bi stvorio prodorne formule. Svaki detalj je temeljno osmišljen, što nam govori i njihov dizajn i to najbolje pokazuje koliko se dizajneri ovog brenda trude da kroz boje i specifičan dizajn na ambalažama, dočaraju viziju i sliku rada ove kompanije.




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE