CYCLING SHORTS - HOW I WEAR THEM

3:55 pm


U današnjem postu vam neću predstaviti ništa revolucionarno ili nepoznato, ali pokazaću vam kroz fotografije i tekst na koji način ja nosim trenutno jedan od najpopularnijih modnih trendova. Kao i do sada, trudim se da ukoliko prihvatim neki trend, iznesem ga uvek u svom stilu, prisvojen uz moj lični način odevanja, tako da ne izgleda kao bleda kopija sa Instagrama, modnih portala i sličnih medija. Uvek mi je važno da svu garderobu koju nosim prilagodoim isključivo svom senzibilitetu i načinu odevanja, tako da svako može da prepozna da je to baš "moj stil" a ne da me je celu progutao novonastali modni trend.




Sigurna sam da ste svi primetili čuveni komad - biciklističke koje nisu mogle da zaobiđu vaš "feed" od proleća-leta 2018 pa sve do sada. Iskreno, ja sam tada ostala ravnodušna na njihovu pojavu i nisu u meni izazvale ni mnogo hejta a ni mnogo oduševljenja. Trenutno ne nosim često sportsku garderobu na način da kombinujem neke specifične outfite kroz sportsko odevanje, tako da biciklističke nisu bile na mom spisku kupovine (sve do skoro).
Ni sama nisam sigurna kako, ali iznenada su se našle na šoping listi pred moje fotografisanje sa fotografkinjom Sunčicom, a upravo te fotografije možete videti u današnjem postu. Moje najbolje odevne kombinacije su upravo one koje iznenada kreiram u svojoj glavi, potpuno usputno i neplanirano! Deo po deo, na kraju složim celu slagalicu. Nisam očekivala da će ovaj autfit izavati toliko pohvala na mom Instagramu od ljudi najrazličitijih stilova. Ipak je ovo bila igra moje mašte da osmislim "drugačiju" odevnu kombinaciju koja nije strogo predviđena za uličnu modu i svakodnevno oblačenje, pa sam s toga i bila spremna da se ovakva garderoba neće svakome dopasti. Naročito što su biciklističke i naišle na mnogo osuda od strane javnosti i korisnika društvenih mreža, da izgledaju jeftino, vulgarno...


Nakon fotografisanja u ovoj odevnoj kombinaciji, čini mi se da mi je sve postalo mnogo jasnije i da sam istinski zavolela novonastali modni trend! Dobila sam pregršt ideja za kombinovanje i shvatila koliko su biciklističke zapravo zahvalne za uklapanje. Ja sam lično pronašla način da ih nosim i u sportskoj varijanti, ali i onoj malo urbanijoj, drugačijoj, što je upravo to što nam pruža ovaj sada modni komad. Biciklističke su dobile novu namenu, koja nije isključivo sportska.


Ono što se meni posebno dopada kod današnje odevne kombinacije je to što sam uspela potpuno usputno da napravim efektan autfit od uklapanja raznih detanja "sa svih strana" što bi se reklo. Eto da dam i vama vetar u leđa. Over size jakna je mamina i prošlu godinu sam shvatial koliko ona može biti upečatljiva za moje kombinacije. Berškin top je kupljen pre dve godine ako se ne varam i iznova pronalaim načina kako da ga nosim, nikako da mi dosadi. Biciklističke su kupljene kada mi je naišla ideja za ovaj autfit, inače kao što vam rekoh nisu bile u planu. Zarine čizme su jedne od najomiljenijih koje posedujem, stare skoro dve godine, i one savršeno pristaju uz apsolutno sve što obučem! Parfois torba sa nitnama je moja miljenica od ovog proleća, jer sam večni zaljubljeni u nitne - što vam je dobro poznato. Ostale su nam još mačkaste naočare, naručene sa Instagram profila i složićete se koliko su sve upotpunile.
Mislim da je ovoga puta modna industrija odigrala odličnu ulogu i prepoznala odevni komad koji dugo nije bio nošen u komercijalne svrhe (poslednji put 1991.). Veliki brendovi nam najbolje potvrđuju tu činjenicu, time što su predstavili biciklističke u svojoj kolekciji na Fashion Week-u, a neki od njih su Šanel, Dolče & Gabana, Fendi, Miu Miu, Roberto Kavali.


Ukoliko me pratite na Instagramu, potrudiću se da vam pokažem još neke predloge kako biciklističke mogu da se nose, s obzirom da vam se ova kombinacija izuzetno dopala i izazvala samo pozitivne reakcije, zbog čega mi je naravno posebno drago. Vidimo se uskoro u novom postu i nadam se da se radujete mom od sada redovnijem objavljivanju na blogu!

Katarina






Outfit details: 

Jacket: Mom's jacket (vintage)
Top: Bershka
Cycling Shorts: Bershka
Boots: Zara
Bag: Parfois
Sunglasses: @ogrlicesrbija

Photography: Sunčica Zurković ( @suncica_z )

Instagram: @katarinabojovic_

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE