COLORFUL WITH DENIM AND BLACK SKIRT

6:50 am


Moj omiljeni outfit tokom maja, kojim sam zapravo i započela taj mesec, s obizrom da su fotografije koje gledate napravljene 1. maja. Došla mi je u posetu drugarica iz Crne Gore i prvi maj smo provele u novootvorenom restoranu Mama Shelter koji se nalazi u Rajićeva tržnom centru. Iako je ambijent prelep, nismo stigli da napravimo mnogo fotografija. Takođe moram naglaasiti da je i hrana odlična tako da jedva čekam da ga ponovo posetim.



Znate da nisam preveliki ljubitelj farmerki, i u to sam postala sigurna kroz izgradnju svog bloga, pa sam samim tim počela i ređe da ih kombinujem uz ostatak garderobe. Ipak, ostale teksas odevne komade i dalje volim da nosim i smatram da odlično pristaju uz većinu outfita i predstavljaju efektan dodatak.


Kako bih počela od osnove, haljina koju vidite je ovog puta iskorišćena kao majica s obzirom da je skroz uskog kroja. Kupljena je davno u jednoj nebrendiranoj radnji i nikada nisam prestala da volim njen specifičan dezen pa je sada sa vremena na vreme kombinujem u ovakvim i sličnim varijantama i mislim da je tako daleko upotrebljivija. Lakovan materijal ili popularno rečeno PVC obožavam da nosim zaista od malih nogu, još od osnovne škole i ova suknja iz Bershke je moj favorit od početka godine, kada sam je i kupila. Nažalost, mislim da za leto neće biti baš mnogo upotrebljiva jer već mi postaje u njoj prilično vruće. Teksas košulja, koja je najjednostavnijeg širokog kroja i prilično svetle nijanse, nekada mi kažu da podseća na košulje za krečenje i ostale aktivnosti sređivanja kuće ali meni je takođe ona jedna od basic favorita koje posedujem! Retko uz koju odevnu kombinaciju se ne slaže. Mislim da za nakit ovoga puta nije bilo potrebe, a opredelila sam se za crne Zarine čizme na štiklu, iako visoke potpetice ne nosim mnogo često, ali ova varijanta je nekako u disko fazonu složićete se.


U nastavku ovog posta, linkovaću vam moj novi video na YouTube kanalu u kojem sam govorila o stilu i baš sam pokazala i primer ovog outfita kako od dosadnog možete doći do zanimljivog.

To bi bilo to za danas, nadam se da vam se dopada ovaj outfit i da biste i vi nešto slično iskombinovali. <3

Outfit details:

Denim shirt: Unknown
Dress used as shirt: Unknown
Skirt: Bershka
Boots: Zara
Cap: Buzz


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE