BLACK AND WHITE OUTFIT

9:07 am


U današnjem postu želela sam da vam pokažem kako crno-bela kombinacija outfita za dan može da izgleda efektno i upečatljivo. Usput, tražeći lepo mesto da sednem sa drugaricom, naišle smo na jedno posebno, tako da je i ono zauzelo svoj prostor u današnjem postu na blogu.


Ranije nisam bila veliki ljubitelj crno-belih kombinacija, ali iz ovog ugla sigurna sam da iz njih možete izvući maksimum i dobiti zaista zanimljiv izgled. Iskoristila sam svoj omiljeni odevni komad za kombinovanje o kojem sam vam već pričala (tetkin vintage top) i najviše volim da ga noism uz bele majice. Zarina iscepana suknja od crnog teksasa sa nitnama je jedan od mojih favorita. Labrador crne kožne čizme zaista nisam dugo nosila, maltene sam zaboravila na njih, tako da poslednjih dana osvežavaju svaku moju kombinaciju jer je model jako zahvalan, a i kvalitetan. Posedujem ih preko 3 godine. Kada smo kod nakita, Bershka čoker sa šljokicama dugo nisam nosila, a u ovom slučaju mislim da je odlično doprineo mojoj crno-beloj kombinaciji. Kada su narukvice u pitanju, verovali ili ne nosim čoker koji mi je bio preveliki za vrat, tako da je ipak našao svoju sekundarnu namenu. Druga narukvica sa metalnim krugom predstavlja mali detalj mog omiljenog bajkerskog stila. I poseban detalj koji ne želim da izostavim je Parfois torbica, koju smatram jednom od boljih investicija! Možda niste svesni, ali zahvaljujući ovom krznenom detalju sa nekoliko boja, ona je zaista odlična za kombinovanje uz najrazličitije varijatne. Parfois brend je prilično pristupačan, a uz to nudi odličan kvalitet i zanimljive modele torbi.


Sada bih se osvrnula na prelepo mesto koje smo otkrile. Potrudila sam se da vam kroz fotografije predstavim zaista divan ambijent ovog lokala. U pitanju je Cookie Shop u kojem možete pronaći razvnovrsne ukuse keksa (malih kolača), a ja sam se opredelila naravno za belu čokoladu i borovnicu. Uz to, naravno možete popiti kafu ili čaj. Iako sam rekla da ću prestati da pijem kafu, mamilo me je da probam njihov kapućino i zaista mi se mnogo dopao blag ukus uz odličan hrskav kolač. Sigurna sam da ću se vraćati na ovo prijatno mesto da probam još neki od ukusa koji nude, a i ako mi zafali nova fotografija za Instagram, jer njihova radnica nam je izašla u susret i po tom pitanju, haha. :)


Na kraju posta, pored detalja outfita koji nosim, možete pronaći i link do njihovog Instagrama, a ako se nađete na Slaviji ili generalno u blizini ulice Knjeginje Zorke 40, ne oklevajte da svratite.







Outfit details:

Blouse: Oysho
Top: Vintage
Skirt: Zara
Boots: Labrador shoes
Bag: Parfois
Choker: Bershka
Bracelets: Stradivarius

Cake shop: Anđeli Cookie Shop ( @andjelikolaci )

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE