OUTFIT FOR WEDDING - LONG BLUE DRESS

1:00 am



Kada su svadbe u pitanju, svi želimo da izgledamo elegantno, jednom rečju parfektno, a s obzirom da nam venčanja ostavljaju prostora za visoku eleganciju i nesvakidašnje oblačenje, ja lično smatram da treba da damo prostora mašti i da zaista izgledamo bajkovito tog dana.
Zašto odlazak na svadbu ne bi bio naš crveni tepih? Na kraju krajeva, jako lep i važan događaj je u pitanju, i oduvek sam smatrala da domaćine događaja (mladence) treba ispoštovati i odgovoriti što lepšim dress code-om. Ukoliko se već neko potrudio da organizuje veliki svečani događaj, nikako ne bi bilo lepo doći u farmerkama, patikama ili prosečnoj garderobi koju nosimo svakodnevno. Nadam se da se slažete sa mnom?


Sada možemo preći na moj izbor današnjeg outfita. Zaista, bez sakrivanja obožavam prilike u kojima mogu da nosim svečane haljiine i imam ih uvek nekoliko u rezervi. Znate da me je blog naučio snalaženju u poslednji čas kada je oblačenje u pitanju i da smatram da ne zahteva svaka posebna prilika kupovinu nove garderobe. Da, često nismo ni svesni šta se sve nalazi u našem ormaru i do kakvih kombinacija možemo doći uz malo mašte.


Žao mi je što se ni na jednoj fotografiji zapravo ne vidi torba koju sam odabrala, ali ukoliko želite da je vidite, možete pogledati u ovom postu, s obzirom da je zaista dugo imam i često je kombinujem za elegantne prilike. Smatram da je jako zahvalna i boja i dekoracija na njoj. Plava haljina od materijala koje čine saten i svila je zaista jedna od mojih omiljenih koje posedujem. Kupila sam je pre 4-5 godina ako se ne varam i ona je takođe iz Wish ateljea, kao i mnoge svečane koje ja posedujem. Iskrena da budem, izborom sandala nisam oduševljena, smatram da je ovaj Nine West model malo urbaniji zbor resica i jednostavnih kaiševa oko noge, ali kao što sam napomenula, ovo je bilo čisto snalaženje u poslednji čas. :)


Trenutno sam u periodu kada ne volim da forsiram nakit previše, a kako je ova haljina već dovoljno upadljiva, smatrala sam da su srebrne viseće minđuše dovoljan izbor za ovakvu priliku i outfit. Nadam se da vam se dopada moj izbor odevne kombinacije za venčanje i da biste nešto slično i sami odabrali i da vam je moja kombinacija dala ideju, s obzirom da ide lepo vreme i samim tim sezona proslava i svadbi.


U nastavku ovog posta, možete pogledati i video koji se nalazi na mom YouTube kanalu, a vezan je za pripremu pred ovaj događaj. Kao što možete primetiti po fotografijama, imala sam sreće da je fotograf na venčanju bila talentovana Sunčica Zurković sa kojom sam već sarađivala i zaista obožavam njen stil fotografija! Sigurna sam da ćete i u narednom periodu imati prilike da vidite neke naše zajedničke "radove".


Pored fotografija, imam sreće i sa šminkom i frizurom. Kao što znate moja najbolja drugarica je profesionalni šminker tako da nikada ne moram da brinem za šminku, a već neko vreme i njen kolega Aleksandar mi pomaže i kada je kosa u pitanju. :) Njihove linkove društvenih mreža moći ćete da pronađete na kraju današnjeg posta.







Outfit details:

Dress: Wish atelje (@wishdresses)
Sandals: Nine west

Make up: Marija Savićevic (@ms_make_up_)
Hair: Aleksandar Mijučić (@aleksandar_mijucic_hair)
Photography: Sunčica Zurković (@suncica_z)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE