RANDOM DAY

4:02 pm



If my blog has taught me anything, it would definitely be to dtich the phrase: "I have nothing to wear". I have touched on this topic many times before-its how blogging has helped me build my style and help define it. I have also learned how to make my wardrobe useful for a logn period of time in a smart way. Better choice of basic pieces of clothing gave me an opportunity to own stuff which I can always combine in a new and innovative way. I've always pushed myself to thing more carefully about what to wear on a daily bases and not to look boring or too simple, no matter where I might be headed to - University, Coffee Shop or some other activity.

Ako sam nečemu zahvalna blogu, onda bi to definitivno bila činjenica da sam izbacila iz upotrebe čuvenu žensku rečenicu: "Nemam šta da obučem". Kako sam već mnogo puta pominjala, koliko mi je iskustvo sa blogom pomoglo da izgradim svoj stil i bolje ga definišem, naučila sam između ostalog i kako da učinim svoj garderober upotrebljivim na dugotrajan i pametan način. Sve bolji odabir "basic" odevnih komada, dao mi je priliku da posedujem stvari koje uvek iznova uspevam iskombinovati na nov i drugačiji način koji nije dosadan. Samoj sebi se trudim da svakodnevno zadajem zadatak da više poradim na svom outfitu i učinim ga zanimljivijim za odlazak na fakultet, kafu sa drugaricom ili bilo koju treću aktivnost.





Dressing simple makes me feel uncomfortable, and I have been starting to realize this. I get the best of the results when I use my personality and imagination to create my outfits. For example, this blog post came out over grabbing a coffee with my friend when I have realized I wanted to memorize the moment and how much I have loved the outfit since it was nothing short of innovative. Blogging helped me understand the difference between two concepts - "fashion" and "style" and I have felt encouraged to find my own sense of style, even though I'm a huge fan of most popular trends every season. 

Shvatila sam da se ne osećam više prijatno kada jednostavno "zbrzam" svoj odabir oblačenja i svedem ga na dosadan i previše običan nivo gde ne vidim ni malo izražajnosti svog stila niti mašte. S obzirom da samoj sebi svakodnevno zadajem izazov da poradim na odevnim kombinacijama, ovaj outfit za običan odlazak na kafu sa drugaricom, odlučila sam da pretvorim u post na blogu kako bih možda i vama dala ideje na koji način možete isto da učinite svakog dana i bolje se osećate po pitanju svojih izbora kada je oblačenje u pitanju. Neću upotrebiti reč "moda" iako je i sama volim i pobornik sam nekada većine trendova aktuelne sezone, ali ipak mislim da je jako važno da razdvojimo značenje reči "stil" i "moda".



I have learned how to implement the most recent trends in my everyday outfits. It's important to note that I do not choose to wear all of the currently popular clothing items or accessories, simply because of not everything that high fashion stands to always match my personality. The fashion blogger is someone that does not follow the industry blindly. Leaving your mark in the industry is important and sometimes it means that you have to give up something that looks good that season. I hope you find this blog post helpful and just as interesting. My intention was to give away some of the useful tips about fashion/style and see how my "daily outfit" proposals would affect your day to day styling habits :)

Blog mi je upravo pomogao da shvatim razliku u značenju ta dva pojma i da uspem da pronađem svoj stil i pored toga što sam ljubitelj većine nadolazećih trendova iz sezone u sezonu. Zato vrlo dobro i znam koje trendove neću nositi, jer oni nisu deo mog stila i ne prijaju mi. Bitno je shvatiti da modni bloger nije neko ko trči za modnom industrijom i slepo prati njeno diktiranje. Lični pečat u ovoj sferi se ostavlja baš tako što ćete u određenoj prilici umeti da kažete ne i odustati od nečega, ma koliko to delovalo primamljivo u drugu ruku. To je makar moje viđenje situacije i lično mišljenje koje sam formirala na osnovu dosadašnjeg iskustva u blogovanju. Pre svega, nadam se da vam je ovaj post  bio zanimljiv i da ste pronašli u njemu nešto korisno, kao i da vam se dopada moj predlog outfita za svaki dan. :)


Outfit details:

Jacket: Zara
Shirt: Bershka
T-shirt: Pull&Bear
Jeans: Pull & Bear
Sneakers: Janiko
Bag: Parfois
Choker: Zara
Watch: D&G


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE