WHAT I WORE ON INSTAGRAM (last months)

11:14 am


Pre svega, zdravo društvo! Imam utisak kao da me čitavu večnost nije bilo na blogu. I zaista, mogu reći da je mnogo počelo da mi nedostaje pisanje. Ispijam svoju polu praznu šolju kafe (iako sam obećala sebi da neću uveliko više piti kafu :/ ), popodnevno sunce počinje da greje moju sobu i nadam se da je neće načiniti isuviše vrelom, jer imam želju da danas završim ovaj post! :)



Previše planova i ideja znaju da učine da se osetite rastrzano na sto strana, ujedno i iscrpljen, pa na kraju mora nešto da ispašta. Kako još uvek nisam krenula fotografisanje novih outfit postova za blog, odlučila sam da osmislim malo drugačiju koncepciju istog i ujedno motivišem sebe da postanem redovnija sa novim objavama na blogu. Spojila sam u jedan post outfite koje sam "nosila na Instagramu" iliti koje sam tamo u glavnom objavljivala, a najčešće kombinovala poslednjih par meseci. U pitanju je kraj zime i početak proleća, tako da većinu ove garderobe i dalje možete kombinovati, ukoliko vam moje odevne kombinacije daju takvu vrstu inspiracije.


Kao što možete primetiti, najčešće sam se odlučivala za opuštenije dnevne varijante koje sam se trudila da kombinujem na način svojstven ličnom stilu. U pitanju su bile pastelne ili zagasite boje i printovi mahom na pruge. Crne čizme su gotovo obavezne u mom slučaju i po neka teksas suknja. Nisam ljubitelj teksasa, znate da farmerke jako retko nosim, ali sve više sam ubeđena u to da dobar komad džinsa može odlično da "izvuče" gotovo svaku odevnu kombinaciju!


Već sam vam pominjala da mi je blog mnogo pomogao da izdefinišem svoj stil, tako da sve manje zapadam u problem "nemam šta da obučem". Kada vrlo jasno imate u glavi sliku o svom stilu, još lakše ćete uklopiti neke odavne komade koje ranije niste zajedno uklapali, i tako ćete iznova imati novu odevnu kombinaciju bez konstantne krize da postanete "rob kupovine". Ujedno, ako pronađete napokon svoj stil i počnete pametno da kupujete stvari koje su zahvalne za kombinovanje (basic odevni komadi garderobe), skratićete proces svakodnevnog odabira garderobe i izbeći paniku koja je neizostavna u takvim situacijama. Usput, imaćete mnogo više samopouzdanja jer ćete naučiti da prepoznate šta je ono u čemu se vi najbolje osećate i šta je to što je karakteristično za vaš stil oblačenja.


Nisam ni sama ranije bila svesna u kojoj meri garderoba može da odražava vaš karakter! :) To bi bilo to za današnji post i iskreno se nadam da vam se dopao. Ovog puta sam izostavila pisanje brendova, jer ovaj post sadrži mnogo različitih kombinacija, ali ukoliko vam se neki komad sa slike posebno dopao, možete mi pisati da vam kažem naziv tog brenda.

Katarina ♡













You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE