MILITARY STYLE ON FALL / WINTER

8:20 am



The last couple of months I was special in love with army green color through my outfits on the blog and other social media platforms. Even If I had always preferred to wear this shade of color, with the progress of my blog I realized how greatest is it! Currently, this is my favorite color to combine with others and I am always satisfied with the results of my outfit. Beside of this, I special love to combine army print as well.

Poslednjih meseci sam posebno potencirala maslinasto zelenu boju kroz svoje outfite na blogu i društvenim mrežama. Iako sam ovu boju oduvek volela, sa nastankom bloga sam shvatila koliko je ona zapravo sjajna! Trenutno mislim da mi je najomiljenija boja za kombinovanje i sigurna sam da ću u potpunosti biti zadovoljna svojim outfitom ukoliko je njegov deo i ova nijansa. Uz maslinasto zelenu boju, posebno volim "army print" kao odličan spoj ove nijanse.


Even though, today's title is "Military Style on Fall/Winter" just because of this power jacket. Without army print, but this is still military style perfect for fall/winter season. I wrote in my old blogpost (Girly for School) about this skirt and boots so I will not mention it here again. This super cute sweatshirt from Pull&Bear is not the best choice for color of the jacket, but I was curious to try to mix it together.

Ipak, današnji post je dobio naziv "military style" samo zbog čisto maslinasto zelene jakne. Ovog puta bez army printa, odlučila sam da vam pokažem jednu odevnu kombinaciju za svežu jesen. Ali s obzirom da kasnim sa objavom ovog outfita, u naslovu sam dodala i zemu.  O čizmama i suknji sam pisala u postu Girly for School tako da se neću ovoga puta previše osvrtati na njih. Iako preslatki duks iz Pull&Bear-a ne ide baš perfektno uz ovakvu jaknu, bilo mi je nekako previše slatko i ujedno i izazovno da probam zajedno da ih iskombinujem a da i dalje izgledaju prihvatljivo i atraktivno u celoj odevnoj kombinaciji.


I consider this outfit kind of urban style but excellent during the day. It is not something I would prefer to wear at the night time. I think this outfit is totally for a city when you want to pay attention to your outfit, even when you are super busy. I am a big lover of bell sleeve blouses so I needed to do some shots without the jacket, just to show you why I love so much this sweatshirt.

Smatram da je ovaj outfit malo urbaniji ali odličan za preko dana i na tome bih ga zadržala. Definitivno nije nešto što bih nosila za bilo kakvu noćnu varijantu pa makar to bio i odlazak u kafić. Njegov šmek je suviše gradski i odličan je za završavanje obaveza u toku dana, kada želite u velikoj žurbi i dalje da skrenete pažnju svojim outfitom. Veliki sam ljubitelj "zvono" rukava tako da sam morala da vam prikažem ceo outfit i bez jakne, u nekoliko fotografija kako biste se uverili zašto obožavam ovaj duks.


This would be everything from today's post and I am more than happy because of my back on the blog.  <3

Ovo bi bilo sve za današnji post a kako sam u decembru imala čak osam novih postova, odlučila sam današnji da ostavim za januar i neizmerno sam srećna zbog svog redovnijeg sadržaja na blogu.  <3







Outfit details:

Sweatshirt: Pull&Bear
Skirt: Zara
Boots: H&M
Jacket: Pull&Bear

Photography: Jelena Simonovic (@jsimonovic)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE