TREND OF EVERY SPRING / SUMMER SEASON - DENIM SKIRT

9:06 am


Since the beginning of this spring, I got the idea to write a blogpost about denim skirts and I did a photoshooting to have everything prepared. Unfortunatelly, as I didn't have much time, I only now get to publish this post. But, that's going to change because I have a bunch of posts in my draft folder to publish. The piece of clothing that I loved to wear during the spring, and now in the summer as well, is definitelly denim skirt. On the beginning, it was mixed with black boots but lately, I started wearing it with white sneakers so it was a  sort of experiment for me. I used to wear only black boots until the weather started being pretty hot.

Još početkom proleća sam došla na ideju da pišem post o teksas suknjama i pripremila fotografije koje možete videti u postu. Na žalost usled manjka vremena, tek sada stižem da pripremim post, ali to će se promeniti u narednom periodu jer zapravo dosta postova se taložilo u mom draftu. :) Komad garderobe koji sam definitivno najviše nosila sa dolaskom lepog vremena su bile teksas suknje! Na počektu je to bilo uz kombinovanje sa poludubokim čizmama koje su moja najčešća obuća sve do dolaska visokih temperatura. Kasnije sam ih zamenila patikama i shvatila sam da je to dobitna kombinacija! U narednom postu ću se više pozabaviti i tom temom.


I think that every outfit, both for day or night time, will look better paired with a denim skirt. In my case, the first outfit is mixed with romantic and girly style and bit  of biker when I added big black jacket with metal thread and black boots of course. It was early spring when we shot this so I still wore mesh stockings as it was a big trend of seasson and I liked to wear them. They gave every outfit an effective look.

Mislim da će svaki vaš outfit bilo da je za dnevnu ili noćnu varijantu dobiti mnogo više na značaju ako uz ostale odevne komade garderobe nosite teksas suknju. Pre svega svaka kombinacija izgleda mnogo više ženstvenije, a na vama je da odlučite da li ćete ići više u romantičnom ili bajkerskom fazonu. Smatram da su izbori zaista veliki! U mom slučaju, prvi outfit koji vidite je mešavina romantičnog girly fazona i po malo bajkerskog kada se doda crna široka jakna sa nitnama na kragni i poluduboke čizme koje takođe sadrže nitne. S obzirom da je u pitanju bilo rano proleće, i dalje sam nosila mrežaste čarape koje su tada bile moj omiljeni trend i svaki moj outfit su činile dodatno efektnijim.



And about next outfit, hm I chose it within 5 minutes! Sincerely, I was late for broadcasting of my TV show when my colleage asked me if I am interested for shooting, because friend photographer of her will be with us in the studio. As fast as I could I chose big shirt with stripes and denim skirt simillar to the first one. As it's deep cut and brings out the waist, I decided to make this outfit more casual and urban. With shoes it was the simillar thing as in my first outfit for today.

Kada govorimo o drugom outfitu, on je bio moj izbor u pet minuta ali bukvalno i bez preterivanja. Žurila sam na snimanje emisije kada me je koleginica pozvala i javila da će joj društvo praviti fotografkinja iz Makedonije pa bi bilo lepo da me fotka za blog. U brzini sam iskombinovala dugačku košulju na pruge i teksas suknju sličnog kroja kao što je i prva. S obzirom da je dubokog kroja i ističe struk, odlučila sam se da kobminaciju napravim malo više kežual i urbano. Izbor je opet bio sličan kod obuće.


If your are still not a big lover of a denim skirts, I recommand you to try to combine some simillar variation, including some of the pieces of clothing that you still have in your wardrobe. I guarantee, you will be amazed how much opportunities you have with this great piece. In the next post, I will talk more about skirts in combination with sneakers, which I got inspired by the end of spring when I needed to look for more suitable shoes for spring.

Ukoliko još uvek niste ljubitelj teksas suknji, preporučujem vam da probate da iskobminujete sličnu varijantu uključujući neke od stvari koje već imate i sugrna sam da ćete biti oduševljeni kada shvatite koliko ideja vam zapravo pruža ovaj komad garderobe! U narednom postu, pričaću više o suknjama u kombinaciji sa patikama, na šta me je inspirisalo kraj proleća kada sam morala da potražim laganiju obuću.




The outfit details:


First outfit:                                                
                            
Shirt: Bershka                                           
Skirt: H&M                                               
Boots: Parfois                                            
Photography: Katarina Ilišković              


Second outfit:

Shirt: Bershka
Skirt: H&M
Boots: Parfois
Photograhpy: Hristina Trajkoska

Same brands on both outfits are not planned :)

You Might Also Like

2 comments

  1. Slike su stvarno prelijepa, kao i suknje. Mnogo sam oduševljena kako ti stoji i smatram da bi se češće trebale nositi teksas suknje. One su zaista must have. ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo! Da slažem se, ja sam ih dosta nosila ove sezone pa sam smatrala post o njima obaveznim. :) <3 <3 <3

      Delete

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE