FLORAL DRESS

7:21 am


Floral designs are usually my favourite prints! Even if I'm not wearing them so often, because in the most  cases I feel more comfortable in monochrome clothes. These kind of designs in my opinion are not for every day. I prefer to wait for some special occasions and that's why I chose to wear floral dress today, because you didn't have to much opportunities to see it in my previous blogposts.

Cvetni dezeni su mi večito omiljeni printovi! Iako ih ne nosim toliko često, jer se u glavnom vodim jednobojnijim oblačenjem i prijatnije se osećam u svedenijim outfitima. Ovakvi dezeni po mom mišljenju definitivno nisu za svaki dan. Više volim da sačekam neku retku, ali posebnu priliku i zato sam se u današnjem postu odlučila za cvetnu haljinu, jer do sada niste imali mnogo prilika da vidite ovakve printove na mom blogu.


Sincerely, I'm opssesed with the design of my Sandro Ferrone dress with strong colour schame which goes perfectly, even if we have dark background colour (dark blue). I'm not a big fan of wearing dark blue and you will not see me wearing it often. As you know, this dress is mixed with strong colours, and you are probbably not surprised that I combined it with my favorite leather jacket from Zara in pale pink and sandals from Nine West in the same shade.

Mene lično cvetni dezen na mojoj Sandro Ferrone haljini oduševljava i jak sklop boja cvetova koji savršeno dolaze do izražaja, iako je osnovna boja haljine teget, koju ne volim zasebno da nosim i reko kada ćete videti da sam nešto kombinovala sa teget bojom. Kao što znate, s obzirom da je ova haljina prilično jakih boja, sigurno vas ne čudi što sam odlučila da celu priču ublažim mojom omiljenom jaknom iz Zare u bledo roze nijansi i sandalama Nine West u istoj boji.


Of course, when you add leather jacket on gentle flower combination, it looks more "biker" and "rock" style as it was case in this post. Do you like to wear floral prints as well? I would like to hear your oppinion, and let me know what your favourite outfits look like combined with floral print. :)

Naravno, čak i kada se nežnoj cvetnoj kombinaciji doda kožna jakna ona dobije malo "grublji" izgled i više "rok" kao što je to bio slučaj u ovom postu. Da li i vi volite da nosite cvetne dezene? Volela bih da čujem vaše mišljenje i da mi kažete kako izgledaju vaši omiljeni outfiti u kombinaciji sa cvetnim printom. :)



The outfit details:

Jacket: Zara
Dress: Sandro Ferrone
Sandals: Nine West

Phtogoraphy: Katarina Ilišković

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE