MY BLOG'S BIRTHDAY

1:18 am


It looks like ages have passed since May 20, 2016. The date I chose for starting a blog. I didn't know much about what I'm going trough, but I wanted to be a part of that world.  After years of following everything that was happening in the fields  of fashion industry and internet, I felt like I needed to give my contribution to the story. I wanted to be a participant, not just an observer. From the begining I was most passionate about mixing different outfits and researching new trends. Even though I wasn't brave enough to admit that it was going to be a fashion blog, with time I realised which fields are the most important for me. I felt the best after choosing a good outfit for the new post.

Pre više od godinu dana, taj 20. maj 2016. delovao je kao večnost koja nikako da dođe. Bio je to zvaničan datum koji sam odabrala kako bih započela vođenje svog bloga. Nisam znala u šta se upuštam ali želela sam što pre da počnem da pripadam tom svetu. Nakon godina iza sebe praćenja svega što se dešavalo na polju mode a uporedo i interneta, te dve spone su me privlačile i na neki način čeznula sam da dam svoj doprinos celoj priči. Želela sam da budem učesnik, a ne samo posmatrač. Od samog starta me je najviše privlačilo kombinovanje različitih outfita, istraživanje novih trendova. Iako nisam odmah imala sigurnosti da kažem da će to biti isključivo modni blog, vremenom sam i sama shvatila da me to polje najviše interesuje i da sam se najbolje osećala nakon odabira dobre kombinacije za novi post i slično.


So, I chose just pastel colors for my blog's birthday, because I enjoyed wearing them in past few months. And again, I have the opportunity to present to you a skirt from Wish atelier. It was difficult to choose pieces of clothing to upgrade this feather skirt. That's why I decided to simply enjoy that day in the rest of pastel colors and basic t-shirt. Also, I almost totally skiped jewerly but that's how I feel right now. But, the piece without I'm not leaving the house is this perfect D&G watch, which perfectly matches all of my outfits.

Zato sam za obeležavanje rođendana svog bloga odabrala pastelne boje u kojima uživam noseći ih poslednjih meseci pogotovo, sa dolaskom toplijeg vremena. Opet imam prilike da vam predstavim model iza kojeg stoji brend Wish atelje. Bilo mi je teško odabrati komade garderobe uz koje ću nadograditi već dovoljno efektan outfit koji čini suknja od nojevog perja. Iz tog razloga, jednostavno sam odlučila da samo uživam u tom danu uz ostatak nežnih boja na sebi i skoro basic majice, i sandala koje ste mogli da vidite u postu iz Hyatta (ovde i ovde). Nakit je skoro potpuno izostao, a moram priznati da nemam veliku potrebu da ga trenutno nosim. Jednostavno se prijatnije osećam bez njega. Ali ono bez čega ne izlazim iz kuće je D&G sat koji mi se u poslednje vreme odlično uklapa uz sve odevne kombinacije.














Outfit details:

Feather skirt: Wish atelje
T-shirt: Marx
Sandals: Nine West
Watch: D&G

Make up: Marija Savićević
Photography: Katarina Ilišković

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE