VIENNA: HATS AND SOUL

7:37 pm


03:14h - Volela bih nekada da probam da pišem post i u toku dana, čisto da makar uporedim kada će mi biti bolja inspiracija. Ovim postom bih želela da zaokružim priču o svom boravku u Beču, makar do sledećeg putovanja koje će se dogoditi uskoro, ja se nadam. :)



Sigurna sam da i vama kao i meni, na ovim fotografijama prvo "upada" u oči prelepi šešir. Zato sam i odlučila da drugi post iz Beča posvetim njemu. Sam šešir nosi sa sobom prelepu priču iza koje se krije divno poznanstvo sa Sanjom, idejnom kreatorkom brenda "Heats and Soul".

Sanju sam slučajno upoznala preko Instagrama (verovatno vam se dešavalo da neke sjajne ljude upoznate baš preko te platforme - moj spisak je sve duži). U periodu pred put u Beč, samo što sam ozdravila od boginja, u tih nekoliko dana pred polazak planirala da krenem u potragu po gradu za šeširom ali sam bila svesna da nemam vremena za 90% stvari koje je trebalo da obavim pred put. Zamislite samo, imate boginje dve nedelje, ne možete normalno da funkcionišete a kamoli izađete iz kuće i onda nekoliko dana pred put, sačeka vas naravno, gomila obaveza. U tom trenutku je Instagram odlučio da poveže Sanju i mene. Ja ne znam za vas, ali apsolutno padam na ljude koji vole svoj posao, rade ga iz duše i zrače svojom pozitivnom energijom (što preko ekrana telefona - što uživo). Sigurna sam da znate na koji tip ljudi mislim. Zamislite samo koliko sam bila oduševljena Sanjom, kada mi je u momentu mog dvoumljena kompletnog modela šešira, samoinicijativno poslala video gde mi je detaljno pokazivala sam model, kao i pričala o materijalima koji ga čine. Naravno, nemojte pogrešno da me shvatite, ne govorim vam ni okakvkom suvom radoholičaru nego upotpunjujem mišljenje o Sanji koje sam stekla nakon ličnog upoznavanja. Divna osoba, u svakom smislu te reči, spada u one sa kojima ne znam da se zaustavim od pričanja i na kraju osetim bol mišića u licu pa moram prinudno da ućutim.

Iz tog razloga, ne sumnjam da ovaj šešir ne zaslužuje ništa manje od posta na blogu i radujem se svim budućim saradnjama sa Sanjom. Dobro, ne znam da držim jezik za zuibma, bićete uskoro u prilici da vidite još jedan model. :)

U nadi da ću sledeći post pisati naspavana, (04:26h jutro)

Katarina






Shirt: Marco Pecci
Shorts: Mandee
Bag: David Jones (Glam up)
Shoes: Pull & Bear

Camera used: Canon EOS Rebel T3i

You Might Also Like

2 comments

  1. dopada mi se sesir kao i resice na njemu jako lepo!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/08/festval-look-black-long-top.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Isidora! :) Ja lično nisam veliki ljubitelj resica, ali ove kao dodatak šeširu su me potpuno osvojile. :)

      Delete

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE