THE WEST

3:57 am



Zdravo dragi ljudi! Konačno uspevam da vam se javljam malo češće ovim putem, i nadam se da ću uskoro to moći da ustalim na nedeljnom nivou. Upravo vrtim kalendar i shvatam da je prošlo više od dva meseca od pokretanja mog bloga (20. maj). Za to vreme, mnogo toga mi se promenilo, pre svega mislim na moju svakodnevnicu koja je drastično drugačija, ali ne bunim se. :) Redovno sebi postavljam pitanje, šta bih radila trenutno da nisam pokrenula blog, jer moram priznati da sam jako srećna i ispunjena zbog svoje odluke i sada samo shvatam koliko su svi moji strahovi i pretpostavke pre pokretanja ovoga bili smešni, što ne znači da ne postoje i dalje ali se prepliću kroz drugačija pitanja.


Ipak, moram priznati da sada dosta ozbiljnije shvatam težinu šta znači voditi lični blog i da nije preterivanje kada se govori da je to "full time job" ako svoj hobi shvatate ozbiljno. Često svojim drugaricama govorim da se osećam kao "pala sa marsa", bez preterivanja. Toliko novih stvari odjednom, sitnih prepreka i svakodnevnog učenja. Svesna sam da je svaki početak težak, ali ništa vam bolje ne može potvrditi tu činjenicu nego kada je osetite na sopstvenoj koži. Na račun ovog mog iskrenog "jadanja" sa vama, sinoć sam do 5 ujutru sređivala fotografije za naredne postove na blogu, uključujući i ovaj. Večeras sam došla sa treninga ( o tome ste mogli detaljnije da se uputite na mom Snapchatu - @bojovickatarina), sada je 22:28h i pokušavam da dovršim ovaj post a da to ne bude "ofrlje" i da ispoštujem rokove po pitanju objavljivanja, koje sam sebi zadala. Mislim da i dalje nisam dovoljno dorasla da mnogo filozofiram na temu blogovanja, ali uvek mogu iskreno podeliti svoje iskustvo sa vama. Zaključak je da bez konstatnog rada, učenja i uvođenja inovacija u svoj "onlajn kutak" teško se može nastaviti dalje a da se ispoštuje kvalitet.

Moram se pohvaliti, da sam ove nedelje konačno malo spokojnija po pitanju bloga i zadovoljna svojim dosadašnjim mini rezultatima koje mogu primetiti. Kada to kažem, mislim prvenstveno na reakcije ljudi iz okoline i mog okruženja. To mi mnogo znači i olakšava čitav ovaj početnički proces. Nisam ljubitelj početaka u bilo čemu u životu pa sam srećna da sam pregurala makar i ta prva dva meseca jer već mogu videti svoj lični pomak i smejati se strahovima iz prethodnog perioda.

A po pitanju samog outfita, morala sam da ga žrtvujem i prikažem vam ga u sred najveće vrućine jer kada mi se u glavi složi neka kombinacija, imam neopisivu želju da je odmah isprobam i prikažem na blogu. Trenutnoj temperaturi nije baš najprimereniji, verujte mi na reč :) ali za ranu jesen je skoro savršen. Ostavljam vas da uživate u nedelji, ja odoh da razmišljam kako da što bolje razbijem trenutnu upalu mišića.

Mnogo vas sve grlim za ovu podršku,

Katarina :)













Vest: Bershka; T-Shirt: Zara; Jeans: Pull & Bear; 
Bag: Parfois; Belt: Pull & Bear; Necklace: Pull & Bear; 
Watch: Dolce & Gabbana; Sunglasses: Parfois; Boots: Choies

Photopraphy: Jovana Stolica
Camera used: Canon EOS Rebel T3i

You Might Also Like

2 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE