VIENNA - BLACK BOOTS

3:15 am




Sada kada sam obavila sve izmišljene aktivnosti za večeras, mogla bih konačno dovršiti ovaj post. Od povratka iz Beča je prošlo petnaest dana i malo su mi se slegli utisci. U slučaju ovog putovanja, samo pozitivni. Kada sam se vratila, sačekala me je bujica obaveza, prvenstveno mislim na obaveze oko bloga i usled svoje zbunjenosti i nervoze šta pre da uradim, prošle su mi dve nedelje u organizaciji i sprovođenju istih.

Fotografije koje imate prilike da vidite na blogu, nastale su u asistenciji sa mojom mamom za koju smatram da me je lepo istrpela tih šest dana sa svim svojim objašnjavanjima i prohtevima u fotografisanju. :D Nisam htela mnogo da je maltretiram, pa na žalost ovog puta se i ne mogu pohvaliti nekim lepšim fotografijama celog grada i zanimljivije pozadine. Svakog dana smo bile pretovarene kesama svega i svačega pa sam se u većini slučajeva služila telefonom pri zabeležavanju lepih delova grada i dragih momenata. Bilo je teško uz sve nositi sa sobom konstantno i profesionalni fotoaparat za koji već znate da nije baš toliko lagan.

Moja kobna greška pri pakovanju stvari za put je bila ta što sam mislila da mi neće biti potrebne crne čizme. Plitke ili duboke, smatram da su nezamenljive. Već drugi dan sam osetila da mi fale kada sam razmišljala šta navući na stopala od ponete obuće. Srećom, greška je ispravljena i u austrijskoj Zari se ipak može naći lepa i kvalitetna obuća i za vreme najvećih sniženja, što ne bih rekla da je slučaj kod nas. 

Ukoliko vam se dopada ova odevna kombinacija, možete pogledati moj video (koji se nalazi OVDE) u kojem sam se potrudila da vam pokažem šta sam sve kupila u Beču, jer imala sam sreće sa rasprodajama pa sam dala sebi malo više slobode. Sve što vam treba i ne treba, na putovanju se generalno lakše podnosi to trošenje para i stvarni trošak deluje umanjeno. :D

Uživajte u poslednjim danima jula,

Katarina :)







Cropped Sweatshirt: Bershka, Shirt: Bershka Skirt: AMISU, Boots: Zara
Camera used: Canon EOS Rebel T3i

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE