HOW TO WEAR A LEATHER JACKET WITH (ALMOST) EVERYTHING

1:08 am


I can't believe we are in the first week of September! The photos you see in this post are made during spring, but as I had really bad schedule at that time and summer came too fast, I decided to leave this post for fall season. I guess we are all planning our next shopping for colder days and shopping malls are full of new collections in stores. So, these photos inspired me to write about my favorite piece of clothing with coming of fall. The main symbol of fall in my case is leather jacket - without exception!

Ne mogu da verujem da smo već u prvoj nedelji septembra! Fotografije za post koji trenutno čitate je su rađene u maju ali zbog mog tada prilično lošeg rasporeda nisam stigla da ih objavim, a ubrzo je došlo leto pa se sama tema više ni nije uklapala. Kako svi trenutno planiramo kupovinu jesenjih stvari sa već pristgilom jesenjom kolekcijom po radnjama, priložene fotografije su me inspirisale da se pozabavim mojim odevnim komadom broj jedan sa dolaskom jeseni. Njen glavni simbol je u mom slučaju kožna jakna - bez izuzetka!


It is not crucial whether we are talking about real or artificial leather, I consider both acceptable and they can fit very well with the rest of your outfit. If you have been following me for a long time, then you probably know how much I like to wear leather jacket and combine it with the rest of my clothes. That's how it was even before I had opened my blog, but as I like to emphasize, blog really helped me define much better my personal style and to wear my favorite pieces of clothing more often. Thus, I have started to explore more with my style and to enjoy it as well, acknowledging new types of style and how to mix them better... Okay I need to stop because this sentence will never end if I continue to talk about how many great things blog has brought to me.

Nije presudno da li govorimo o pravoj koži ili eko, smatram da su oba slučaja prihvatljiva i da mogu skoro podjednako dobro doprineti ostatku odevne kombinacije. Ukoliko me pratite od ranije, onda sigurno znate koliko je to moj neizostavni odevni komad uz većinu outfita. Tako je bilo i pre pokretanja bloga, ali kao što uvek volim da naglasim, blog mi je pomogao da mnogo bolje definišem svoj stil oblačenja i češće počnem da nosim odevne komade koji su mi stvarno omiljeni. Na taj način sam počela mnogo više da eksperimentišem sa oblačenjem, počela sam više da uživam u tome, upoznajem nove stilove i kako ih mogu mešati... Ups, ova rečenica neće imati kraja ako nastavim da nabrajam koliko zaista uživam u svemu što mi je blog doneo.


I have to emphasize, blog is my biggest hobby and that's even more beautiful, when I can say how many new things and possibilities I got. And yes, I finally confirmed how much I enjoy fashion (even if  in some way I knew that during my childhood). There was a huge distance between me and fashion world and I truly believed fashion is something not much related with what I like to wear and there is not a big connection  between us. I was sure and I had assumptions how fashion is supposed to look and that is not even regular in world of fashion.

Pritom naglašavam, meni je blog isključivo hobi ali je tim još lepše što mogu reći koliko mi je novina uneo u život i da sam i sama sebi dala potvrdu koliko uživam u modi (iako sam toga bila svesna na neki način od samog detinjstva). Između mode i mene je postojala velika distanca moram priznati, i verovala sam da je moda jedno a da to što ja nosim i nema baš veze sa njom, da su to više neke moje pretpostavke kako bi nešto trebalo da izgleda, što u svetu visoke mode nije ni merljivo ni prihvatljivo.


But as I'm going deeply trough my hobby, I realize how my knowledge was shallow about this big game in which everyone can participate if they feel the need to be a part of that world. Because of that, I wanted to present you this outfit which is not often for me, but some of basic stuff are included here. Black leather jacket and black boots! As ruffles in that period were such a popular trend in fashion, I have decided to wear this blouse from Zara from last year and vintage skirt that belonged to my aunt. They both have ruffles on their edges.

Ali što više zalazim u ovaj hobi, shvatam koliko su moja znanja bila površna i koliko je moda jedna velika igra u kojoj svako može ravnomerno učestvovati ukoliko oseća potrebu da pripada tom svetu. Iz tog razloga, želela sam da vam predstavim odabir mog outfita koji nije toliko čest za mene, ali ipak "osnovne stvari" u mom slučaju su tu. Crna kožna jakna i crne poluduboke čizme! Kako su tada karneri doživeli svoj najviši skok među trendovima, odlučila sam se za prošlogodišnju Zarinu majicu sa blagim detaljem karnera na krajevima i tetkinu vintage suknju sa sličnim radom pri samom dnu suknje.


Personally, this combination is not typical for me and probably I would not wear it so that's why I added leather jacket and black boots.  But, that's what I'm saying...with blog you get so many options to try. You move your own borders, get more freedom  and having so much more self-confidence when it comes to dressing.

Na primer, meni lično ova kombinacija ne bi bila ništa posebno upečatljiva, i verovatno je nikada ne bih ni nosila bez kratke strukirane kožne jakne i crnih čizama. Ali opet ponavljam, to je ono što vam blog pruža. I stvari koje inače ne biste nosili, vremenom uspevate prilagoditi sebi i svom stilu uz dodatak vaših dobro poznatih odevnih komada za uklapanje. Na taj način pomerate granice, dobijate veću slobodu i imate više samopouzdanja kada je oblačenje u pitanju.


I hope you have found this post interesting enough to inspire you on ideas for the rest warm days during September.  Until the next blogpost. Kisses

Nadam se da vam je ovaj post bio dovoljno zanimljiv da vas podstakne na ideje za preostale tople dane tokom septembra, koji će još uvek dozvoljavati laganiju garderobu uz blaže "slojevito" oblačenje. Čitamo se u nekom od narednih postova, nadam se. :)





Outfit details:

Jacket: Orsay
Blouse: Zara
Skirt: Vintage
Boots: Parfois

Photography: Katarina Ilišković

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE