HOW MY DREAMS FOUND ME

4:17 am


Follow your dreams, believe in your dreams, dreams come true, work for your dreams...blah blah blah. There are so many phrases on this topic but honestly, how many times have you decided to give up on your dream? It is long way before you start living your purpose and what you really love to do.

Prati svoje snove, veruj u svoje snove... koliko smo samo puta čuli te rečenice zarad ohrabrenja. Ali niko nam nije pričao koliko truda i rada stoji iza te motivacione i naizgled jednostavne poruke da verujemo u ono što volimo da radimo? Često, ljudi se prepuste osećaju pa počnu da rade ono što vole, ali brzo odustanu kada shvate koliko odricanja i žrtvovanja je potrebno da bi se "živeo svoj san". Jednostavno, većini je lakše da se motiviše novcem. Da sam se ja vodila time, verovatno danas ne bih  smatrala ovu godinu najboljom  u svom životu niti bih bila ovoliko srećna i ispunjena.


I'm scared to say, but yes I live my dreams! And yes, this is probablly the best year of my life! Past year was kind of brave for me since I decided to make big changes and start doing what I really love. As I started my blog, it was a big door opening for me. I'm not pathetic, seriously. After that, I decided to quit with my current faculty and study what became my biggest passion - digital marketing!


Nije mi namera da zvučim patetično, ali čini mi se kao da uspevam da ostvarim sve svoje snove iz najranijeg detinjstva. Vremenom sebi dokazujem da zaista ono što želimo da radimo kao mali, zapravo nas prati i u kasnijim godinama i pitanje je samo momenta kada više nećemo moci svoje skrivene želje da potiskujemo. Govorim iz svoje perspektive, jer kroz tinejdžerski period nisam možda ni sama bila dovoljno sigurna šta je ono što volim da radim i za šta želim da se izborim, ali sa 24 godine sigurna sam da to vrlo dobro znam.


I don't want to lie to you. It was kind of hard and great year at the same time.  I coudn't stop counting the days before I'll start my new faculty. After that everything changed for better! Of course, all that perioud during my first blog post was so funny and new to me. So many things to learn and to realise what I really want to achieve. I started this year super happy and calm as a blogger begginer  and as a student with first passed exams. When I started with my second semestar I never thought I would get two jobs thanks to the faculty!

Prethodna godina nije bila ni malo laka za mene. Odlučila sam da promenim fakultet koji sam studirala, upišem ono što zaista volim a to je digitalni marekting i u čemu sam se jasno pronašla prethodnih godina, a uz sve to odlučila sam da pokrenem i svoj blog. Sve zajedno kada se spoji, nije bilo ni malo lako doneti veće promene, saopštiti ih roditeljima i svojoj okolini uz želju da vas svi shvate i da dobijete podršku. Srećom, na istu sam naišla od svih dragih ljudi! Ne znam u kom smeru ide ovaj post jer ga pišem od srca i ređam rečenice onim redosledom kojim se sabiraju moje misli i osećanja u ovom trenutku.


Today I will talk about one of those positions. Since I was a kid, I've always dreamed about working on a TV station as a TV host. Growing up , I gave up on the idea. I didn't see myself on any Serbian TV station so I just considered I will never achieve that and I was pretty fine with it. I just focused my energy on my blog and faculty and that's it. But when my production professor invited us to audition for OKK TV I couldn't pass the opportunity! I wrote  about it in this POST).

Verovatno je bila poenta da vas više uputim o temi koju vidite na fotografijama, ali su me misli odvukle na drugu stranu. Sklop svega što trenutno radim me čini jako srećnom pa tako i prilika da budem voditeljka na novootvorenoj televiziji OKK! Otvoreni kanal kulture je televizija za mlade ljude gde pretežno mladi i rade i koja ima za cilj da prikaže kvalitetan sadržaj i drugačiju sliku koju mediji mogu predstavljati putem malih ekrana.  Na OKK televiziji rade većinom studenti Fakulteta za medije i komunikacije što pokazuje odličan primer povezivanja studenata sa praksom i učenja teorije kroz praktičan pristup. Ovaj post je trebalo biti objavljen na samom početku mog novog angažmana, što je bilo krajem marta, ali pored svih prilika koje su mi se ukazivale zahvaljujući fakultetu, tek sada stižem da ga dovršim. Sa dva meseca iskustva u poslu televizije još sam sigurnija u svoje snove iz detinjstva kada sam maštala da budem voditeljka i ova prilika koja mi je pružena i dalje izgleda nestvarno.

I'm so happy and super excited to try my hand at this job. But I will have to work on my organisation skills to handle all that is ahead.


Iako značaj televizije u današnjem vremenu bledi, i dalje mi predstavlja veliki izazov rad pred kamerom u televizijskom programu.  Ne znam u kom smeru će se nastaviti ova priča ali sigurna sam da mi se dopada njen tok i uživam u procesu koji nosi i neispavanost, rastrzanost između ispitnih rokova, redovnog fotografisanja za blog, snimanja emisija i njene pripreme ali i mnogo učenja i iskustva koje mi daje nove vidike i zahvaljujući kojima mogu dosta jasnije da planiram dalji pravac u kojem želim da idem. Od marta me nije bilo na blogu, ali imam dosta inspiracije za naredni period po pitanju budućih postova i radujem se letu koje nam predstoji! :) <3


O da, upravo se setih. Video sa snimanja moje prve emisije možete pogledati na mojoj Facebook stranici.





You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE