SPECIAL EVENT

3:14 pm


I guess that you are introduced enough in the story about whole event (as you could read about it in my latest blogpost). Actually, in the part of story about outfits, style and how I went for this combo. But the main reason for organising this event is a big deal! :)

Sigurna sam da ste dovoljno uključeni u ovu priču ako ste propratili Instagram stories prethodnih dana, objave na društvenim mrežama i pročitali moj poslednji post na blogu. U tom postu sam se potrudila da vam više kažem o odabiru outfita, svom stilu i kako sam se odlučila za odabranu kombinaciju. Ali glavni razlog organizovanja ovog događaja tek sledi! :)


Ok, the purpose of this gathering was to promote our work we did in subject of production. And the other reason was big oppening of the new TV station which started broadcasting that night. And now, one more part of the story. I vas given the opportunity to work on that television! As a TV host, my colleague and I will have our little show once a week. It will be a music top lists kind of show. Thanks to my faculty and professor I got this chance and it is looking like dream come true.

Zvaničan povod za organizovanje izložbe jeste bilo izlaganje naših radova iz predmeta produkcija. Ali glavni razlog je bilo otvaranje novog televizijskog programa koji je počeo te večeri sa emitovanjem. Nastavak vesti je da sam ja dobila priliku da radim na toj televiziji! U ulozi voditeljke, moja koleginica sa fakulteta i ja ćemo imati svoju emisiju jednom nedeljno. U pitanju je muzički format koji će se zasnivati na top listama. Zahvaljujući svom fakultetu i profesoru, dobila sam ovu priliku koja deluje kao neko ostvarenje sna iz davnijih dana.


Even though I've always wanted to try myself as a TV host, this news had me surprised. So this is going to be a new challenge for me and I can't wait to see how I will deal with this new position. Especially now in the era of internet it is so hard to keep people's attention when they have everything on their phones.

Iako sam oduvek želela da oprobam svoj javni nastup i kroz ulogu voditeljke na televizijskom programu, ova novost me je prilično iznenadila. Takođe će za mene ovakav posao predstavljati veliki izazov i ne mogu da dočekam da vidim kako ću se snaći. Pogotovo u današnjoj eri interneta kada je tako teško zadržati ljudsku pažnju jer se sve informacije mogu naći na mobilnom telefonu.


Also, I'm excited that I can present to you a part of my amazing crew. I really love people from my faculty and direction digital marketing that we are related to. Studying at Faculty of Media and Comunication, University of Singidunum makes me really happy. I made nice friendships and every day is a new for me to develop my ideas, learn something new and get a chance for job.

Još jedna stvar zbog koje sam posebno uzbuđena, a to je da vam konačno mogu predstaviti i deo mog sjajnog tima na fakultetu. Zaista na poseban način volim ljude sa kojima studiram i družim se, posebno naglašavajući svoj smer digitalni marketing. Studiranje na fakultetu za Medije i komunikacije, Univerziteta Singidunum me zaista usrećuje. Pored divnih prijateljstava, svaki dan imam mogućnost da unapređujem svoje znanje kroz različite zadatke i predavanja ali i česte šanse za dobijanje posla.


Thank you you for staying engaged through this tale. I'm not so active with lifestyle category on my blog and I really hope you liked this concept. Also, don't forget to check video on my Facebook page about this post. New outfit posts for spring will be featured really soon.

Katarina <3

Hvala vam svima ako ste ostali do kraja uz moju priču o izložbi. Nisam toliko redovna sa ažuriranjem lifestyle kategorije na mom blogu i definisanjem šta bih sve volela da obuhvatim njome. Iz tog razloga, nadam se da vam se dopao ovakav koncept. Takođe, ne zaboravite da pogledate video na temu ovog posta, koji se nalazi na mojoj Facebook stranici. Novi outfit postovi sa idejama za prolećno oblaćenje će biti uskoro objavljeni.

Katarina <3





Photography: Marko Veljović (@markvel)

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE