BIKER STYLE

3:32 am



Kada sam u Zari ugledala komplet koji je sadržao popularni choker i dve ogrlice, istog trenutka sam se zaljubila i krenula da slažem odevnu kombinaciju u glavi. Ne bih da preterujem, ali mozak je počeo da mi funkcioniše po tom principu haha. :) Dobro poznati bajkerski stil obožavam već dugi niz prethodnih godina i skoro da na svakodnevnom nivou imam bar po neki komad istog ako ne i celokupnu odevnu kombinaciju. Mislim da se i najprirodnije osećam u njemu.


Nisam bila do skoro preterana pristalica popularnog chokera, niti sam obraćala pažnju, skrolujući toliki broj fotografija na internetu. Ali ovaj koji se nalazi u današnjem postu je promenio moje mišljenje! :) Kožna jakna je moja stara ljubav a majice golilh ili poluisečenih ramena, paa reći ću da se trudim da ih ne nosim baš toliko često u meri u kojoj su trenutno zastupljene u mom ormanu. :))

Kao što glasi u naslovu "slučajno", ove fotografije nisu bile planirane da se nađu na blogu. Zapravo je prvobitni dogovor sa Katarinom bio da radimo kratak video u ovom outfitu za moju fb stranicu, a video možete pogledati OVDE. Pored videa, jedna fotka za Instagram i to je to! Međutim kako smo odmicale bile smo i više nego zadovoljne zajedničkim idejama tokom fotkanja pa smo se složile da bi bila šteta da od ovoga ne nastane jedan post. :) U videu možete pogledati i Parfois čizme da ne pomislite da sam ih izostavila, jer kako bez crnih čizama upotpuniti ovaj outfit. :)

Majicu nažalost nisam uspela da nađem na Zarinom sajtu u odeljku gde se nalaze snižene stvari, kako bih je linkovala ali mene je odmah osvojila i košta čitavih 990 dinara pa požurite po nju ukoliko vam se dopala! :)

Čujemo se brzo,

Katarina






OUTFIT

Jacket: Zara
T-shirt: Zara
Skirt: H&M
Chain and choker pack: Zara

Camera used: Canon 6D
Photography: Katarina Ilišković

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Like us on YOUTUBE